INDEN MESSEN

Åbningstid

Onsdag den 18. april 2018: 09.00 - 16.00
Torsdag den 19. april 2018: 09.00 - 16.00

Standinformationer

Tilmelding og køb af stand sker online fra og med den
11. september 2017 kl. 9.00 via skolemessen.dk/udstiller
Tildeling af stand sker efter ”først til mølle” princippet.
Standplanen er tegnet på forhånd. Se standplanen på
hjemmesiden.
Deadline for tilmelding er fredag den 13. oktober 2017. 

OBS!
Stande på Balkon (stand nr. 121-127) ud mod foyer har kun skillevægge og ingen bagvæg.
Stande i Musikhuset har standardhøjde, men der er ikke mulighed for nedhæng over standene.

Afbestilling af stand

Tilmelding er bindende. Hvis standen afmeldes inden den 31. januar 2018 opkræves et afbestillingsgebyr på kr. 500,-
Ved afbestilling efter den 31. januar 2018 opkræves et gebyr svarende til 50% af den samlede pris for bestilling af stand/foredrag/annoncer.

Standpris

Pris pr. kvm. er differentieret.

Kongressalen: 1.500 kr./kvm. 
Musikhuset: 1.100 kr./kvm. 
Arkaden: : 1.100 kr./kvm
Balkon: 
1.100 kr./kvm


Prisen inkluderer: Hvide vægge, hylder, spotlys og trådløs internetforbindelse og 230 V – men ikke fx gulvtæppe. 

Kablet internetforbindelse: 750 kr. for begge messedage

Standudstyr

Ekstra udstyr bestilles direkte hos udstillingsfirmaet BIGINI.

Allan Ørslund
T: +45 20 77 79 30
E: allan@bigini.dk

Birgitte Schmidt,
T: +45 2248 0930
E: birgitte@bigini.dk 

Connie Jung
T: +45 28 40 05 27
E: Connie@bigini.dk

Ole Tødt
T: +45 42 30 43 50
E: ole@bigini.dk

Opstilling

Der er adgang til standområderne fra tirsdag kl. 16.00, hvor alle stande er klargjorte af Bigini.

Temaguide 

Skolemessen tilbyder igen i år de besøgende en guide over stande, som udbyder materialer inden for udvalgte temaer. Oversigten lægges på skolemessen.dk og uddeles også fysisk på messen. 

Mere om temaguiden  samt link til angivelse af temaer tilgår senere. 

 

Standnummer

Hver stand har ved reservationen fået tildelt et standnummer.

Standevents

Hvis en udstiller ønsker en ekstraordinær aktivitet/standevent aftales dette senest fredag den 31. marts 2018 med

Tina Agesen Pagh,
T: 87552704, E: tap@via.dk

eller

Rasmus Bergstedt
E: rabe@via.dk

Booking af udstillerforedrag

Alle udstillere kan efter ”først til mølle” reservere bindende plads i messeprogrammet til foredrag, så længe der er ledige tidsrum. Der kan max. bestilles 3 foredrag pr. udstiller.

Hvert foredrag er på 45 min. og prisen er kr. 3.500. 
Foredrag afvikles således: 

Onsdag kl. 10.00 – 15.30 
Torsdag kl. 09.30 – 15.30


Foredrag omtales i Messekataloget, der rundsendes til samtlige skoler januar 2018.

Tekst pr. foredrag er max. 270 tegn incl. mellemrum, overskrift samt arrangerende udstiller. Der skal fremsendes endelig indholdsbeskrivelse, evt. foto af foredragsholder samt korrekt titel på foredragsholderen.

Deadline for booking af foredrag er fredag den 13. oktober 2017
Deadline for fremsendelse af indhold mv. er torsdag den 19. oktober 2017 til foredragskoordinator

Hanne Due Bak
T: 72690881
E: hdb@ucn.dk

Foredragsværter

Ved hvert foredrag er der en vært samt teknisk support.

Foredragslokaler

Alle lokaler er udstyret med et interaktivt board, lyd, computer, netadgang samt en projektor.
Er der brug for ekstra teknisk udstyr, kontaktes

Peter Søgaard
T: mobil 87552782
E: peso@via.dk

Mad og drikkevarer 

Der må ikke udleveres mad og drikkevarer fra standen uden en skriftlig forhåndsaftale om betaling med SCC/Radisson Blu eller Musikhuset. 
Kontakt tap@via.dk for yderligere information om en evt. betalingsaftale.


Registrering af personale

Husk at registrere standens personale. Adgangstegn og navneskilte til medarbejdere får I ved at registrere samtlige navne via www.skolemessen.dk/registrering som åbnes 8. januar 2018. 

I jeres udstillerkuvert ligger der hangere til adgangstegn/navneskilte. I må naturligvis gerne anvende egne navneskilte.

 

Bannerreklamer på skolemessen.dk

Der er mulighed for at tilkøbe bannerannoncer til visning på forsiden af skolemessens hjemmeside.
Læs mere

APP til registrering af besøgende på standen

Alle besøgende på Skolemessen registreres ved ankomst og bærer navneskilt med stregkode. I kan som bekendt købe en App, der kan skanne besøgendes kontaktoplysninger.
Prisen pr. App er kr. 1.000,-.
Mere information samt bestilling af App kommer på hjemmesiden medio november 2017. 


Peter Søgaard
E: peso@via.dk


Messekatalog / annoncering

Hver udstiller har mulighed for at annoncere i Messekataloget. 

Mere end 55 % af de besøgende læser kataloget, der trykkes i et oplag på 50.000.

Kataloget udsendes til samtlige undervisere, pædagoger og ledere i grundskolen samt efterskoler m.v. 

Kataloget udsendes også til læreruddannelser.

Messekataloget distribueres til institutioner i Jylland og på Fyn i uge 2-5.

Deadline for bestilling af annoncer:
Mandag den 23. oktober 2017.

Deadline for aflevering af annoncer:
Mandag den 30. oktober 2017.


Annonce leveres som trykklar pdf-fil.

Billeder i annoncerne skal have en effektiv opløsning på 300 dpi.

Hvis der er tale om en helsides annonce der går til kant, så husk at lægge 3 mm til beskæring ud over kant, og sæt skæremærker på.


Henvendelse til:
Tina Agesen-Pagh
T: 87552704
E: tap@via.dk

  

Bannere til ophængning

I SCC’s Arkade og i Kongressalen er der mulighed for at
ophænge et begrænset antal bannere.

Alle bestilles hos BIGINI hvortil også pdf-filer leveres. 

Kontakt venligst BIGINI.
Allan Ørslund
T: +45 20 77 79 30
E: allan@bigini.dk

Pladserne reserveres efter "først-til-mølle", og der kan kun reserveres én plads pr. bestiller.

 

Annonceringspriser

Annoncetyper i Messekataloget

Annoncestørrelser og priser


 

Tilføj billede / priser på udendørs søjler.

Broen ved Banket Foyeren

 

1,6 x 6,0 m. Udbydes i 2 andele á 1,6 x 2,9 m

Pris pr. andel: kr. 3820,- (excl. moms)

Skolemessen benytter en bro på samme etage til sit eget banner. Denne bro ligger foran broen ved Banket Foyeren, som så først ses fuldt, når man som besøgende går ned ad trappen mod messeområdet.


Arkaden

 

3 stk. 3,5 x 1 m

Banneret kan ses fra begge sider.
Lay-outet må gerne være forskelligt.

Pris pr. banner: kr. 5.000,- (excl. moms)


Kongressalen

 

Mellem stolperne i Kongressalen findes 3 bannerpladser
á 2,6 x 5 m.
Udbydes i 6 kvadratiske pladser á 2,5 x 2,5 m.


Pris pr. andel: kr. 4625,- (excl. moms)

;